mazurskie szczupaki

mazurskie szczupaki

poniedziałek, 14 lipca 2014

cześć!

Cześć!
Postanowiłem dać upust swoim twórczym zapędom i założyłem blog poświęcony wędkarstwu ze szczególnym naciskiem na spinning. 
Wędkując skupiam się głównie na tropieniu szczupaka i okonia. W swych wędkarskich wyprawach eksploruje głównie mazurską krainę tysiąca jezior gdzie ciągle można trafić metrową mamuśkę (niestety nie jest to łatwe). Preferuję niewielkie, odcięte od świata i dzikie zbiorniki. Lubię czuć bliskość natury, wyostrza to nasze zmysły, dlatego unikam dużych, obleganych przez wędkarzy jezior.
Na blogu będziecie mogli znaleźć wędkarskie ciekawostki znalezione w sieci a tak że materiały przygotowane przeze mnie.
Będę też promował zasadę "Złów i wypuść" do której stosuję się już od lat bo wiem, że jedną z najprzyjemniejszych rzeczy jest zobaczyć odpływającego w dobrej formie zębacza. 

Zapraszam wszystkich do śledzenia bloga!

Pozdrawiam
Borys

  


2 komentarze:

  1. Borys litości ! - kocham Cię jak brata i jesteś dla mnie wędkarskim autorytetem, ale coś mi tu nie gra - ma być blog o rybach a w tekście byki. Jak będziesz je tak walił, to buchnę Ci wędki i będzie draka a TAK ŻE smuta wielka... - nie lepiej było napisać RÓWNIEŻ - bezpieczniej i z sensem ;)
    Pomijając kwestie lingwistyczne, życzę Tobie kozackich wpisów obfitych w "wejścia" ;) - Twój Wujeczek

    OdpowiedzUsuń